hacked by hitler

hacked by hitler

hacked by hitler

hacked by hitler

خبر از همه جا و همه چیز

انفجار بمب در افغانستان و کشته شدن 6 سرباز کانادایی مستقر در این کشور، روزنامه های کانادایی را تکان داد. روزنامه هایی که در تعطیلات عید پاک تنها عکس های مربوط به برگزاری این جشن را استفاده می کردند، روز گذشته عکس و مشخصات شش سربازی را در صفحه اول خود چاپ کردند که در جریان بمب گذاری های افغانستان کشته شدند. نکته جالب اینکه در این روزنامه ها فقط نام 5 سرباز نوشته شده. آنها به درخواست خانواده از نوشتن نام و مشخصات ششمین سرباز خودداری کرده اند.

دومین بزغاله حاصل از تکثیر سلول های غیرجنسی (سوماتیک) دیروز در چین متولد شد و از همین رو است که روزنامه های چینی عکس او را در صفحه اول خود چاپ کرده اند. این بزغاله که 5/5 کیلوگرم وزن دارد و ماده است هنوز هیچ اسمی برایش انتخاب نشده. اولین بزغاله یی که به این روش متولد شده مربوط به تحقیقات دانشمندان چینی و امریکایی و در آزمایشگاه های ایالات متحده و در سال 2001 است. که البته کشور ما نیز از این ماجرا عقب نمانده و یک بره شبیه این بزغاله را سال گذشته متولد کرد. برای روزنامه هایی که فقط و فقط سرگرم اتفاقات عید پاک و تخم مرغ های رنگ کرده بودند، خبر تولد بزغاله از طریق تکثیر سلول های غیرجنسی می تواند غنیمت به حساب بیاید.

ژولیت بینوش بازیگر فرانسوی هالیوود و برنده جایزه اسکار به جنوب سرزمین های اشغالی و نوار غزه سفر کرده تا در فیلم «متارکه» بازی کند. او نقش زنی را به عهده گرفته که برای جست و جوی دخترش به غزه سفر می کند، دختر مهاجری که با حکم پلیس امنیتی اسرائیل از محل سکونتش رانده شده. بینوش فروردین ماه سال گذشته به ایران سفر کرد و به عکس یک بسیاری از روزنامه های ایرانی تبدیل شد. او حالا یکی از خبرسازترین چهره های موجود در فلسطین است

اصلاً مهم نیست که درست چند کیلومتر آن طرف تر در کابل افغان ها با کابوس بازگشت طالبان و انفجارهای گاه به گاه بمب و... دست و پنجه نرم می کنند. بیماران روانی بستری در مرکز روان درمانی جلال آباد افغانستان فارغ از همه این کابوس ها زندگی خودشان را می کنند. می رقصند، بازی می کنند، غمگین می شوند و... زندگی در تیمارستان جلال آباد به گونه یی دیگر در جریان است. شاید به همین خاطر است که عکاس رویترز را واداشته تا دوربینش را به دست بگیرد و تصاویری از اینگونه زندگی برای مخا طبا نش تهیه کند.

زاک جانسون با قهرمانی در تورنمنت مسترگلف برای دومین بار پیاپی داغ پوشیدن ژاکت سبز را به دل تایگر وودز، اسطوره امریکایی این رشته گذاشت. سال گذشته هم فیل میکلسون، آقای سمت چپ ژاکت را به تن کرد و طبق آداب و رسوم تورنمنت مستر و آن طور که در عکس می بینند او به عنوان قهرمان پیشین در پوشیدن ژاکت به قهرمان فعلی کمک می کند. ناکامی های تایگر وودز فعلاً ادامه دار است و به همین خاطر هم روزنامه معتبر واشنگتن پست امریکا عکس یک خود را به قهرمان جدید گلف اختصاص می دهد و تاکید می کند از وودز قهرمان خبری نیست.

نقل از :اعتماد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد