hacked by hitler

hacked by hitler

hacked by hitler

hacked by hitler

ترک خورده دل

از کدام دستی

     شکسته ی شکسته نتوان گفت

     ولی یقین دارم

     دلم ترک خورده٬

    ندانم این چه داغی٬داغ

    بر این شکسته حک خورده

    شناسم آن ونتوان گفت

     که از کدام دستی

    بر این غریب پیر غمگینم

    چنین به شلاقی ٬مهیب وآتشبار

     کتک ٬کتک٬کتک خورده

         ولی یقین دانم

         دل درون شکسته ام ترک خورده

       گلی ٬نه برگ گل ٬نازک

     چگونه وز کدام دست بیرحمی

        چنین چو رگباری ٬زمرگ یا تگرگ آسان

       ز هر دو سو چو باران تند

       چکاچکاو چک خورده

         بر او چو داغ ننگ

          - اگر چه مثل ژاله پاک و بیرنگ است

          چو مهر بی ننگ است -

          بر او چو روی رنگینان وننگیّان

          هزارو وصد هزار لک خورده

             چرا دلم چنین ز هر کلک سوار ٬دزد دریاها

             لت و کلک خورده ؟

           نمی توان شکسته ی شکسته ها خواندش

            ولی یقین دارم

         ز دست بی همه چیزان

         دلم ترک خورده ٬هزار و بیش از آن

          کتک ٬کتک٬ کتک خورده

           ترک ٬ترک ترک خورده

                                          ( مهدی اخوان ثالث)

نظرات 2 + ارسال نظر
دانا سه‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:11 ب.ظ

سلام دوست گلم امید وارم همچون سرو سر سبز وسر بلند باشید به بلندای آسمان وب لاگ قشنگی داری

دانا سه‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:44 ب.ظ

http://www.crescentmoonwatch.org/nextnewmoon.htm

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد