hacked by hitler

hacked by hitler

hacked by hitler

hacked by hitler

حرفی برای گفتن

    *عز یزی با دیدن مطالب من ازم پرسید ه بود خوش به حالت که آنقدر شاد وامیدواری و.......

و بعدها دوست د یگری مطلبی برایم فرستاد که بهتر دیدم اون رو اینجا بنو یسم که هم پاسخی به اون عز یز باشه 

و شاید دیگر دوستان خوبم از اون استفاده کنند.

                                          **********

روح منِ. براای من رفیقی است که مرا هنگام روزهای سخت و سنگین دلداری می هد وهنگام فزونی یافتن غمهای

 زندگی تسکین می بخشد.کسی که همدم روح خود نباشد. دشمن مردم است.کسی که در خو یشتن خو یش

دوستی را نمی یابد.آکنه ای از نا امیدی خواهد مرد. ز یرا  زندگی از درون انسان می جوشد نه از بیرون او.

من آمده ام تا حرفی را بگو یم و آن را خواهم گفت اگر پیش از به زبان آوردن آن مرگ مرا در یا بد فردا آن را بر زبان می

آورد.ز یرا فردا هیچ رازی را در کتاب ابدیت پنهان نمی گذارد..........

من آمده ام تا در شکوه و روشنایی عشق وز یبا یی زندگی کنم. من اینجا یم .زنده. مردم نمی توانند مرا از زندگیم

تبعید کنند.اگر آنها چشمانم را در آورند من به نجوای عشق ونغمه های ز یبا یی و سرور گوش خواهم سپرد.

اگر آنها بخوا هند مرا از شنیدن باز دارند من وجد وسرور را در نوازش نسیم خواهم یافت که آمیخته ای است از رایحه

 ی ز یبا یی وحلاوت نفس های عاشقان و اگر هوا را از من در یغ کنند من با روحم زندگی خوا هم کرد.ز یرا روح

خواهر عشق  وز یبا یی است. من آمده ام تا همه ودر میان همه باشم.

روزها یی خواهند آمد که آنچه من اکنون در خلوت خو یش انجام میدهم در پیشگاه مردم آشکار وباب خواهند شد

وآنچه را امروز با یک زبان می گو یم فردا آن را با زبان های بی شمار باز خواهند گفت!!!!

 

                   *من برای گفتن حرفی به  میان شما آمده ام *

                                                                       (جبران خلیل جبران)

نظرات 15 + ارسال نظر
دوست شما شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:49 ق.ظ http://www.adinehbook.com

بازاریابی اینترنتی ... هر کلیک 80 ریال ... به ما سر بزنید.

ماه منیر شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:16 ق.ظ

سلام
خوبی ....؟
یک پیشنهاد ، وبلاگت را به یک موضوع خاص اختصاص نده ...
با این فن بیان و سادگی کلام خیلی خوب می شه که بتونی در تمامی زمینه ها مطلب بنویسی .
به طور مثال : اجتماعی - سیاسی - هنری
من از دوستای اینترنتی جدید هستم ، امید وارم با کمک شما بتوانم یک وبلاگ زیبا همانند مال شما بسازم .
من یک دختر ۲۲ ساله ی بختیاری هستم و مال روستای رستم آباد ،‌شهرکرد هستم ، از شیوایی بیانت خوشم اومده .

قربانت
یا مرتضی علی (ع)

عباس شکری شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:37 ب.ظ

کسی در باد می خواند
تو را تا اوج می خواهم
برای ناز چشمانت
چه بی صبرانه می مانم
د لم تنگ است و بی یادت
در این غربت نمی مانم
تو هستی در وجود من
تو را هرگز نمی رانم

رضاموسوی یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:19 ق.ظ

دوران خوش آن بود که با دوست بسر شد
باقی همه بیحاصلی و بیخبری بود
جبران خلیل جبران همواره چون پیامبری برگزیده به میان خیل هوادارانش می آید و با گفته های سحرانگیزش قلبهای ناآرام ودردمند را آرامشی بس شگفت انگیز عطا می نماید. نفوذ کلام این شاعر و نویسنده توانا به همگان می آموزد که چگونه میتوان با پرورش روح - دنیایی وسیع و رویایی که در عرصه فهم می گنجد در درون خویش بنا ساخته و در جهت گسترش دوستیهای ماندگار قدم برداشت و عشق و محبت این نابترین
دردانه های خلقت را در میان نسل انسان تعمیم داده در بوستان زندگی منتشر ساخت. همیشه شادوتندرست باشید

رسول نیا دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:47 ب.ظ

سلام.محظوظ شدیم
پاینده باشی

عباس شکری سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:21 ب.ظ

هر کی در او نیست از این عشق رنگ
نزد خدا نیست بجز چوب و سنگ
عشق برآورد ز هر سنگ آب
عشق تراشید ز آیینه زنگ
کفر به جنگ آمد و ایمان به صلح
عشق بزد آتش در صلح و جنگ
عشق گشاید دهن از بحر دل
هر دو جهان را بخورد چون نهنگ
عشق چو شیرست نه مکر و نه ریو
نیست گهی روبه و گاهی پلنگ
چونک مدد بر مدد آید ز عشق
جان برهد از تن تاریک و تنگ
عشق ز آغاز همه حیرتست
عقل در او خیره و جان گشته دنگ

عباس شکری چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:47 ب.ظ

یک نفر.... یک جایی... تمام رؤیایش لبخند توست وزمانی که به تو فکر میکنه احساس میکنه که زندگی واقعا با ارزشه پس هر گاه احساس تنهایی کردی این حقیقت رو به خاطر داشته باش. یک نفر ... یک جای... در حال فکر کردن به توست

عباس شکری پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:54 ب.ظ

خدا عشق است و عشق خداست از عشق خاکی آغا ز میکنیم و به عشق ازلی میرسیم در حسرت دیدار معشوق آنقدر چشم برهش می ما نیم تا نور دیده از چشما نما ن نا پد ید شود وتما م وجودما ن را جملگی وقف معشوق کنیم

مینا شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:53 ب.ظ

سلام ماه منیر دوست دارم با تو گپی بزنم اگه خواستی بگو

عباس شکری شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 08:04 ب.ظ

شما نمی توانید به چشمان کسی که عاشقش هستید به مدت طولانی و مستقیم نگاه کنید اما می توانید در حالی که لبخند به لب دارید به چشمان فردی که دوستش دارید نگاه کنید

عباس شکری یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 08:02 ب.ظ

دل تنگم و عجیب آن که دل تنگی امشبم رنگ و بوی دیگری دارد...! گویی امشب هزاران برابر بیشتر از مجنون، عاشق لیلی دلت هستم...! مجنونی که در بیابان خاطرات کوتاهی که با تو داشته حیران و سرگردان به دنبال رد پایی از تو می گردد...! و تو میایی! بی آن که با ناز آمد نت لیلایی از تبار مجنونت را در انتظار آمدن بی تاب کنی

[ بدون نام ] جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:46 ق.ظ

اگر د ر تکا پوی زندگی آگاهانه حرکت کنیم، از هر چیزی حقایقی را خواهیم دید که د ر سد د رسید ن به آ ن ها نبود یم... هرچه تکاپو کنیم، آکاهی ما وسیعتر و عمیقتر خواهد بود.... گاهی واقع بینی است که شما را به تکا پو وادار می کند. گاهی د یگر تکا پو است که شما را به واقعیت می رساند.

عباس شکری جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:39 ب.ظ

....عیسی مسیح :« هیچ کس چراغ را روشن نمی کند تا پنهانش سازد! بلکه آن را در جایی می آویزد که نورش بر هر که وارد اتاق می شود بتابد. چشم نیز چراغ وجود است .
چشم پاک همچون تابش آفتاب اعماق وجود انسان را روشن می کند .
اما چشم ناپاک و گناه آلود جلو تابش نور را می گیرد و انسان را غرق تاریکی می سازد .
پس هشیار باشید مبادا بجای نور تاریکی بر وجودتان حکفرما باشد !
اگر باطن شما نورانی بوده و هیچ نقطه تاریکی در آن نباشد آنگاه سراسر وجودتان درخشان خواهد بود گویی چراغی پر نور بر شما تابیده است. »

عباس شکری جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:10 ب.ظ



People see God every day; they just don't recognize Him.
.مردم هر روز خدا را می بینند، فقط او را تشخیص نمی دهند

Let God love others throght you,
and let God love you throght others.
.بگذار خداوند دیگران را به وسیله تو دوست بدارد و تو را به وسیله دیگران

God understands our prayers even
when we can't find the words to say them.
.خدا دعای ما را می فهمد، حتی وقتی کلمه ای برای گفتنش پیدا نمی کنیم

شری شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:46 ب.ظ

به تمام میآیی ... نا تمامم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد