hacked by hitler

hacked by hitler

hacked by hitler

hacked by hitler

نقش دوست

درخاطرات خوب وبد همه آدما.همیشه رد دوست دیده می شود.وقتی از خاطراتت حرف می زنی حتما دوستی را در کنار خود داشته ای.خاطرات(دبستان.کوچه.محله.دبیرستان.دانشگاه ومحل کار)داشتن دوست نیاز طبیعی آدماست.بطو ریکه اگرکسی رو بدون دوست ببینیم درسلامت روح وروان او دچار شک وتردیدیم.میگن:اگه خواستی کسی رو بشناسی ابتدایک نیم نگاهی به دوستان دور و بر او بینداز.شاید بتونه یک شناخت اولیه به ما بده..........

در این آشفته بازار!!!به اعتقاد بعضی ها بازاراعتماد کسادٍ.وجنس دوستی نایاب!

که نمی شه به دوست دست یافت.اما من هنوز به این باور نرسیده ام و معتقدم که وقتی بدونی از دوست ودوستی با او چه می خوای بیشتر راه رو طی کرده ای به شرطی که برای خرید این جنس(دوستی)بهای گرانی رو که همون (صداقت در گفتار وکردار) است رو بدی.شاید خیلی ها این مطلب رو شعاری بیش ندونند.ولی دلیل این ادعا دوستانی هستند که صداقت وشرافت اونها سبب شد من به  سلامشون پاسخ بدم...............وهمون شد که سالهاست به قول سهراب: 

دوستانی دارم به پاکی آب روان

بیایید کوچه پس کوچه های این دهکده سبزورنگارنگ رو با دروغ و ریا به دشت خشک ومتروکه تبدیل نکنیم.باز به قول سهراب:

چشمها رو باید شست.جور دیگر باید دید

*************************

انتظار

زمستان است و سرما

                     گویی...

سرمای جانسوز 

رخنه کرده در دلخانه وجود!!!!!

عشق جان میدهد در یخبندان جان!

دیده می گرید در حسرت عشق

امید کوچ کرده از صحرای دل

                          اما..............

پرنده انتظار لانه کرده درگرمای وجود

آرام نوک می زند به دانه صبر

تا به شوق پرواز با عشق

 پر زند تا اوج رهایی.................

                          وشگفتا!!!!!! 

پرواز مرغ انتظار و عشق........

                                                                                           

( سهیلا)  بیست وهشم دی ۸۴

*******************

به یاد عزیزانی که غریبانه در۴ بهمن در اهواز قربانی بازیهای شوم سیاسی شدند

بهمن

تو در کنار بنجره٫

نشسته ای به ماتم درخت ها٫

که شانه های لختشان خمیده زیر برف٬

من از میان قطره های گرم اشک٬

که بر خطوط بی قرار روزنامه می چکد٬

من از فراز کوه های سر سپیدو٬

کوره راه های ناپدید٬

نگاه می کنم به پاره پاره های تن٬

به لخته لخته های خون٬

که خفته درسکوت دره های ژرف!

درخت های خسته٬گوش می دهند٬ به ضجه مویه های باد٬

که خشم سرخ برف را هوار می زند.

من وتو زار می زنیم٬

درون قلب هایمان!

به جای حرف!!

                             ( فریدون مشیری)

نظرات 5 + ارسال نظر
نوپا سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:16 ب.ظ http://www.taheri.blogsky.com

باسلام خدمت شما
مطالب خوبی بود من عاشق شعرهای سهراب هستم
موفق و پیروز باشی نوپا را سر بزن

قلم چی سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:42 ب.ظ http://ghalam110.blogsky.com

سلام
وبلاگتون قشنگه
شعرت هم جالبه
اگه به من سر بزنی خوشحال می شم

نازنین(زندگی) سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 03:17 ب.ظ http://www.mohabbat.blogfa.com

سهیلا جون سلام :

سعادتی نصیبم شد که با وبلاگ زیبای شما آشنا بشوم .
مطالب زیبایت را خواندم /ممنونم
شاد و موفق باشی

فربد جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:45 ب.ظ http://bia2net.blogfa.com

سلام خوبی
وبلاگ زیبایی داری
موفق باشی
سر بزن
حتما
بای

رضا موسوی سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 06:55 ب.ظ

سهیلا خانم عزیز سلام. دستتون درد نکنه. خسته نباشید. آفرین به شما که زحمت می کشید و دل به دست می یارید. میدونم به تنهایی بارسنگینی رو برداشته اید . امثال من هم که فقط ایستایم کنار و تشویق می کنیم باری از رو دوش شما کم و سبک نمی کنیم. ببخشید من رو. شما باید خیلی عاشق باشید که اینطوری با تمامی صمیمیت و صداقت مطلب جمع می کنید و دغدغه نوشتن و خوندنش رو دارید امیدوارم مخاطبان شما قدرتون رو با همکاری بیشتر بدونن. همیشه شادکام و تندرست باشید.خدانگهدارتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد